Укр Рус

Ніяких масових збоїв: Приватбанк розповів про проблему з видачею готівки в банкоматах

приватбанк банкомат
Фото: Depositphotos

Громадяни з різних міст України повідомляли про те, що банкомат Приватбанку списав гроші з картки, але не видав готівку.

На сайті Міністерства фінансів з’явилось декілька звернень клієнтів із кінця липня та на початку серпня.

Люди описують різні випадки, деякі заявляють, що гроші досі не отримали.

Зараз дивляться

– Зіткнулася з проблемою, банкомат не видав гроші, але сума успішно списана з рахунку. У службу підтримки додзвонитися неможливо,- пише клієнт з Одеси.

Факти ICTV отримали інформацію від Приватбанку і готові розповісти вам про причини зафіксованих збоїв.

У прес-службі нам повідомили, що жодних масових збоїв не відбувалося.

Іноді окремі банкомати можуть працювати некоректно з різних причин і такі ситуації трапляються регулярно, повідомив прес-секретар Олег Серга.

Наприклад, вимкнули світло і банкомат перестав працювати, а ви вже почали операцію з видачі готівки.

У такому випадку гроші на ваш рахунок мають бути повернуті автоматично і миттєво.

Якщо гроші не повернулись, потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номером 3700 і залишити запит на повернення коштів. На обробку заяви потрібна доба.

У деяких випадках, наприклад коли готівка застрягла у купюровидавачі, потрібно проводити інкасацію, щоб перерахувати гроші.

Тоді на повернення ваших грошей може піти від однієї доби до двох тижнів.

Джерело: Мінфін
ПриватБанк
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка