Укр Рус
, редакторка стрічки

На український ринок питної води вийшов європейський гігант BWT

аквабоксы BWT Aqua уже можно найти в супермаркетах и торговых центрах во всех районах столицы

Австрійська компанія BWT створює в Україні нову інфраструктуру питної води і вже інвестувала понад €1 млн.

– Наше завдання – змінити спосіб споживання питної води в Україні, – заявив під час прес-конференції Андрій Мітченко, керівник проекту BWT Aqua, власник компанії Ecosoft, яка з 2018 року входить в міжнародний холдинг BWT.

Згідно з дослідженнями, майже 90% українців готові відмовитися від одноразового пластику та перейти до більш екологічної моделі споживання води.

За даними Андрія Мітченка, щорічно українці використовують 2,5 млрд л питної води, третина з яких купується в пластикових пляшках малого обсягу.

Зараз дивляться

– Споживання води з аквабоксів скорочує річний обсяг використання пластику середньостатистичною сім’єю на 35 кг, – стверджує керівник проекту BWT Aqua.

Встановлення систем очищення води почалося у березні 2019 року в Києві та Ірпені. Сьогодні аквабокси компанії є не тільки у столиці, а й у Львові, Тернополі, Дніпрі, Запоріжжі та Кропивницькому. Загальна кількість пристроїв досягла 400.

Технічний директор BWT Aqua Ростислав Мудрик звернув увагу на те, як якість води залежить від технологій. В аквабоксах австрійського виробництва використовується дев’ять ступенів очищення, зокрема технології зворотного осмосу, ультрафіолетового знезараження і системи насичення води природними мінералами та магнієм.

– Вода з аквабоксів BWT Aqua за своїм мінеральним складом ідентична воді з альпійських гірських джерел, – коментує Ростислав Мудрик.

Вода очищається не тільки від поширених забруднень, мікроорганізмів, вірусів, але також і від мікропластику. Всі аквабокси приєднані до віддаленої системи моніторингу. Виробник завдяки датчикам, що зчитують показники, повністю контролює технічний стан обладнання і якість води.

– Ми першими дізнаємося, коли обладнання потребує технічного сервісу. І якщо щось не працює, ми дізнаємося до того, як споживач отримає це в своїй пляшці, – каже Андрій Мітченко.

Воду в аквабоксах можна придбати як за готівку, так і за допомогою банківської карти. А якщо оформити покупку через інтернет, то можна отримати знижку на кожен літр.

– Для нас це більше, ніж бізнес, це місія. І ми плануємо вкласти ще €5 млн у цей проект, – підсумував Андрій Мітченко.

Компанія має досвід запуску подібної інфраструктури для питної води в Португалії і на іспанському острові Майорка.

BWT – міжнародна компанія зі штаб-квартирою в Мондзее (Австрія), найбільший у світі виробник систем очищення води. Ключові продукти компанії – системи очищення води для фармацевтичної і харчової галузей, а також високотехнологічних підприємств, які споживають воду особливої ​​якості.

BWT займається і підготовкою води для виробництва лікарських засобів, ін’єкцій та сфери охорони здоров’я.

Зокрема, для виробництва вакцин Pfizer, Johnson & Johnson, AstraZeneca тощо використовується очищена на обладнанні BWT вода. Компанія має п’ять виробничих підприємств у Австрії, Франції, Німеччині, Швейцарії та Україні.

У 2018 році холдинг BWT придбав частку української компанії Ecosoft, на базі якої виробляє нову лінійку аквабоксів, що забезпечують покупців очищеною та мінералізованою водою.

питна вода
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка