
Про це повідомляє УНІАН.
Зазначається, що безпосередньо будівельні роботи потребують фінансування обсягом близько 7,7 млрд грн, а устаткування, меблі та інвентар коштуватимуть трохи більше 1,1 млрд грн. Ще 2,3 млрд грн передбачено на інші витрати.
Згідно з документом, довжина лінії метро від станції Сирець на масив Виноградар становитиме 7,39 км.
Лінія будуватиметься частково у закритий спосіб (довжиною 1,3 км) та у відкритий (решта 6,09 км).
Читайте: Як працюватиме метро на День незалежності
Так, затверджено будівництво 4 станцій метро – 2 з них у першій черзі будівництва і по одній станції – у другій та третій черзі. До Виноградара будуватиметься у третю.
Тривалість всього будівництва становитиме 107,5 місяців. Розраховано, що пропускна здатність лінії становитиме 40 поїздів на годину, а провізна здатність – 34 тис. пасажирів на годину.
Загальна кількість осіб, які працюватимуть на новій гілці метрополітену, становитиме 1385, з яких у депо – 1107 осіб.
Водночас вказується, що кількість новостворених робочих місць становитиме 660, з яких у депо – 486.
Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали, як виглядає квиток на метро з qr-кодом.