
За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, у 2016 році вартість бренду Україна становила $56 млрд., повідомила економічний експерт Українського інституту майбутнього Ольга Хоменко.
Читайте: НБУ розповів, як зміняться ціни навесні 2018
Зараз дивляться
Найдорожчими брендами серед країн світу стали: США ($21 трлн), КНР ($10,2 трлн), Німеччина ($4 трлн), Японія ($3,4 трлн), Великобританія ($3,1 трлн).
Одним із ключових індексів рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій вартість бренду зменшується.
Ми також писали про падіння індексу Доу-Джонса та те, як обвал на біржі вплине на Україну.
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.