Укрзалізниця заявила про масштабний збій у системі продажу квитків

В Укрзалізниці пояснили це великим навантаженням на booking.uz.gov.ua, яке зросло у шість разів.
– Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження. Наразі роботу онлайн-системи booking.uz.gov.ua стабілізовано, – запевняють у компанії.
Там також пояснили, що клієнти, які заплатили до 19.00, і трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки.
У разі непідтвердження трансакції банком – кошти повертаються на рахунки.
Якщо ж заявлена операція залишилася без результату – клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією: за телефоном 044 591 19, на електронну адресу booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.
Обмеження на кількість підключень до онлайн-системи продажу квитків обіцяють зняти після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14.00 до 20.00.
Укрзалізниці попросила вибачення у пасажирів за тимчасові незручності.
Читайте: Вихідні на католицьке Різдво (КАЛЕНДАР)
До речі, Укрзалізниця планує на новорічні та різдвяні свята призначити близько 30 пар поїздів.
Фото: Укрзалізниця