PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Чому в Європі з’явилися кладовища євроблях?

Постанову, яка розтлумачить, як автомобіль на єврономерах можна буде оформити на українські номери  – Кабінет міністрів має видати за законом у наступні 30 днів.

Для всіх інших процес розмитнення виглядає наступним чином: у вас повинен бути транспортний засіб знятий з обліку, потрібно буде оформити попереднє повідомлення та внесений авансовий платіж  на рахунок митниці . В інспектора вже є інформація, що ви сплатили митні платежі  і це є вже підставою, щоб вас в режимі імпорту пропустили на територію України.

Тут в Україні у вас вже попросять наступний пакет документів необхідних для розмитнення: крім техпаспорту має бути  роздруківка Шваке лісте і сертифікат, що у автомобіля екологічна норма не нижче Євро 2.

Читайте: Розмитнення євроблях – топ-7 запитань і відповідей

На третій день дії нового закону – майже всі мітинги євробляхерів на кордоні зупинилися, а протестувальники  – роз’їхалися. Адже більшість з них це так звані пересічники – ті, хто ввозив авто в режимі транзиту на п’ять днів – якщо авто вчасно не вивезти за кордон – на власників очікують штрафи аж до 170 тис. гривень.

Нині по той бік кордону з Польщею українськими євробляхами  – заставлені чи не всі подвір’я. Частина з них вже точно не повернеться в Україну – адже деякі навіть на металобрухт тут не скрізь приймають. На угорській стороні –  вандали вже понівечили частину українських євроблях – знімають все що впаде в око.

Тим часом на ажіотажі довкола українських євроблях  поляки вирішили заробити – тут вже пропонують послуги із зняття авто з обліку – ціна близько 4 тис. гривень. В Україні ж фірми які раніше пропонували послуги по пригону євроблях – нині переорієнтувалися  на послуги по їх легалізації  – ціни коливаються у межах тисячі євро. Дієвим методом стала погроза польських прикордонників ставити в паспортах наших автомітингарів штамп – депортація. А це заборона на в’їзд до всієї Шенгенської зони.

До слова, Факти ICTV розповідали про те, як в Україні розмитнили першу євробляху.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка