Укр Рус
, редакторка розділу Стиль життя

Євробачення оновило логотип на честь 70-річчя конкурсу

Євробачення
Фото: Суспільне

Європейська мовна спілка (EBU) презентувала оновлений логотип, присвячений 70-річчю Євробачення.

Наступного року міжнародний пісенний конкурс відсвяткує ювілей під вже традиційним слоганом Об’єднані музикою. З цієї нагоди представлено нову айдентику Євробачення.

Оновлений логотип Євробачення

Оновлений стиль поєднує грайливість та витонченість: від плавної нової курсивної літери Е у логотипі Євробачення до спеціально створеного шрифту Singing Sans.

Зараз дивляться

Разом із логотипом з’явився й новий графічний елемент – Серце-Хамелеон, який складається з 70 шарів, тобто один за кожен рік пісенного конкурсу.

Оновлення бренду Eurovision Song Contest створено Європейською мовною спілкою у співпраці з британською студією PALS, яка також працювала над брендовою стратегією для Ліверпуля-2023.

За словами директора Євробачення Мартіна Гріна, новий логотип і візуальний стиль створені для того, щоб зробити бренд більш виразним у цифровому просторі.

– Пісенний конкурс Євробачення завжди був про розвиток  — музичний, культурний та творчий. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років, водночас спрямовує бренд у захопливе майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене серця — як і сам конкурс. Ми дуже пишаємося тим, що можемо представляти його світові, – сказав Грін, а також додав, що попереду на єврофанів чекає ще більше сюрпризів.

Зазначимо, що 70-й ювілейний конкурс Євробачення відбудеться в Австрії. Незабаром організатори оголосять місто проведення пісенної події.

Минулого року перемогу на конкурсі здобув співак JJ з піснею Wasted Love. Україна, яку представляв гурт Ziferblat з треком Bird of Pray, посіла дев’яте місце.

Читайте також
Не хочу зарікатися: Клавдія Петрівна зізналася, чи готова до участі в Євробаченні
Клавдія Петрівна

Джерело: Суспільне

Пов'язані теми:

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка