
Сервіс знаходиться тут.
Моніторинг розміщення реклами на піратських ресурсах, який робить УАПА – це принтскріни сторінок сайтів-порушників з розміщеною на них рекламою різних брендів з фіксацією часу.
Інформація оновлюється раз на місяць.
– Сервіс для рекламодавців – великий крок на шляху до цивілізованої взаємодії гравців ринку різного спрямування бізнесу. Правовласники готові надавати інформацію щодо ресурсів, які порушують їх права інтелектуальної власності. Рекламодавцям, в свою чергу, варто звертати увагу на таку інформацію з перших вуст і стояти на сторожі своїх брендів і репутації, – говорить представник Ініціативи Чисте небо Катерина Федорова.
Організатори сервісу планують розширювати перелік правовласників, які беруть участь у складанні списку.
Читайте: В Україні з’явився онлайн-сервіс для перевірки паспортів
Нагадаємо, нещодавно на законодавчому рівні в Україні відбулися зміни, які мають вплив на кожну компанію, що розміщує рекламу в онлайн-просторі. На сьогоднішній день стаття 176 Порушення авторського права та суміжних прав Кримінального кодексу України включає у склад злочину не тільки незаконне відтворення захищених авторським і суміжними правами творів, але й фінансування цієї діяльності.
Ініціатива Чисте небо створена у 2013 році з метою розвитку в юанеті легального аудіо-візуального продукту і боротьби з сайтами, які розповсюджують у мережі контент з порушенням права інтелектуальної власності. Її засновниками стали чотири найбільші медіа групи України – 1+1 Медіа, StarLightMedia, Медіа Група Україна та Inter Media Group.