
Закон про концесії у другому читанні і в цілому ухвалено Верховною Радою 3 жовтня.
За документ №1046, що передбачає зміну низки законодавчих норм з метою вдосконалення правового регулювання концесійної діяльності, проголосували 257 народних депутатів.
Читайте: Рада ухвалила у першому читанні зміни до закону про столицю
Зараз дивляться
Закон, зокрема, визначає:
- чітке розмежування регулювання концесії та інших форм здійснення державно-приватного партнерства (ДПП);
- єдину процедуру ініціювання та ухвалення рішення щодо здійснення ДПП для всіх форм ДПП (в тому числі концесії);
- запровадження прозорої процедури вибору концесіонера (концесійний конкурс, конкурентний діалог), що відповідає міжнародним практикам, а також можливість залучення радників і незалежних експертів для підготовки проектів ДПП у формі концесії;
- додаткові гарантії для концесіонерів і кредиторів, зокрема, визначення концесійним договором права заміни концесіонера на іншого концесіонера;
- особливості концесії на ринках, які перебувають у стані природної монополії, а також особливості концесії з будівництва та експлуатації автомобільних доріг.
- чітке регулювання права власності на об’єкт концесії, метою якого є збереження за державою/територіальною громадою права власності на об’єкт концесії;
- законом спрощені процедури виділення земельних ділянок для проектів ДПП у формі концесії;
- документ надає потенційним концесіонерам можливість ініціювати концесію;
- закон визначає, що об’єктами концесії не можуть бути ліси, але можуть бути аеродроми, а концесійні платежі за автодороги стануть джерелом наповнення Дорожнього фонду.
Як повідомлялося, в Україні буде розроблено пілотні проекти з передання у концесію аеропортів у регіонах.
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.