
Кур’єрам Glovo в Києві знизять зарплату на 35% із 6 квітня.
Замість 5 000 грн за 100 виконаних замовлень на тиждень буде 3 000 грн.
Також будуть зменшені премії за 80, 60, 40, 20 замовлень.
Вартість кілометражу підняли з 5,50 грн до 6 грн за 1 км.
Читайте: Карантин в Україні: усе, що потрібно знати, та останні новини
У компанії це пояснили тим, що тепер не потрібно витрачати гроші на додаткове обслуговування транспорту.
– Зважаючи на прекрасну весняну погоду і відсутність витрат на додаткове обслуговування транспорту спричинене погодними умовами, бонус для авто в розмірі 20% скасовується. Таким чином, ми повертаємося до однакових виплат незалежно від виду транспорту, – йдеться в повідомленні.
Також в компанії зазначили, що замовлень стало більше і нова система виплат повинна стимулювати кур’єрів виконувати замовлення максимально швидко і якісно.
Кур’єри Glovo збираються працювати до 6 квітня.
На запит журналіста Фактів ICTV щодо зниження оплати на 2 тис. грн за 100 виконаних замовлень на тиждень, в прес-службі відповіли, що кур’єри отримують базовий дохід і бонуси. Конкретних сум в Glovo не назвали.
– Glovo – це тристороння платформа, яка поєднує користувачів додатку, партнерів та кур’єрів. Кур’єри є не співробітниками Glovo, а контрагентами, які підключаються до нашої платформи.
Підключений до платформи кур’єр може самостійно обирати формат співпраці, а саме планувати дні та години своєї зайнятості. Всі кур’єри самостійно обирають, чи прийнятні ті чи інші умови для них, та мають можливість відключитися від платформи у будь-який момент.
Наразі дохід кур’єра формується таким чином: нараховується базовий дохід та бонуси. За кожне виконане замовлення кур’єр отримує базовий дохід. Бонуси нараховуються за певну кількість виконаних замовлень або у разі несприятливих погодних умов в осінньо-зимовий час. Розмір бонусів може змінюватися, про що кур’єрів попереджують на онбординг сесіях при підключенні до платформи Glovo. Наразі в різних містах України діють різні системи оплати послуг кур’єрів.
Зважаючи на ситуацію в країні, щоденно продовжується збільшення кількості замовлень здійснених через додаток. Сервіс Glovo працює, підключені до платформи кур’єри виконують замовлення та отримують свій відповідний дохід. Із збільшенням попиту ми підключаємо до нашої платформи нових кур’єрів.
По-перше, це допомагає уникнути перевантаження для вже підключених до платформи кур’єрів, котрі виконують замовлення у зручний для себе час і кількість годин/тиждень.
По-друге, створює можливість для більшої кількості людей отримати додатковий дохід у непростий час для економіки країни, – прокоментували у прес-службі компанії.
Нагадаємо, Glovo – сервіс доставки речей і продуктів харчування з супермаркетів і ресторанів. У жовтні 2018 року компанія почала роботу на ринку України.
Станом на березень 2020 року сервіс працював у 15 містах України. Ювілейним п’ятнадцятим місто стали Чернівці, де сервіс доставки почав працювати 3 березня.