PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Телефони знову витіснили маски: як вплинув карантин на онлайн-купівлі

Під час карантину в Україні на третину збільшилася кількість оголошень від приватних користувачів про продаж товарів.

Зростання ринку С2С на 30% відзначили фахівці гіперпростору оголошень IZI.ua і додали, що для кризових ситуацій це нормально.

– Люди намагаються економити, тому частіше купують б/у товари і продають те, чим не користуються, щоб повернути частину витрачених грошей, – розповів керівник IZI.ua Андрій Здор.

Читайте: Від миючих засобів до Монополії: що українці найчастіше купують на карантині

Вплинув карантин і на популярність товарів. Так, у перші тижні карантину товари медичного призначення були найпопулярнішими.

– Через величезний попит на маски і респіратори їх продавали навіть з рук. Були оголошення і про антисептики на розлив, – додав Андрій Здор.

Але наприкінці квітня ажіотаж почав спадати. Зараз найпопулярніша категорія – мобільні телефони, а також аксесуари для них: чохли, зарядні пристрої, захисне скло.

Крім того, під час карантину в топі були б/у комп’ютерних комплектуючих: проводів, жорстких дисків, оперативної пам’яті.

Продавали активно під час карантину і одяг, взуття та аксесуари. Водночас жінки позбавлялися від непотрібного одягу усемеро частіше за чоловіків.

– Крім завжди популярних суконь та сарафанів, несподівано багато вирішили продати жіночої білизни і купальників, – йдеться у аналітиці від IZI.ua

  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
  • Карантин в Україні: як змінився ринок онлайн-торгівлі
Телефони знову витіснили маски: як вплинув карантин на онлайн-купівлі / 7 фотографий

А ось чоловіки продавали взуття: за кількістю доданих оголошень лідирують кросівки і кеди, їх продавали на 45% частіше, ніж жіночі.

З аксесуарів найчастіше продавали прикраси і сумки, косметички. А у перший тиждень карантину додали рекордну кількість оголошень про наручні годинники.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як вплинув карантин на ринок онлайн-покупок.

Джерело: IZI.ua

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка