Укр Рус
, редактор стрічки, журналіст, оглядач

Тривога, оптимізм та інтерес: що відчувають українці, думаючи про майбутнє

молоді люди
Фото: Depositphotos

Понад половини українців відчувають втому щодня або кілька разів на тиждень. А ось, найпоширенішими емоціями серед українців є втома та напруженість. Про це свідчать результати дослідження компанією Gradus Research.

Дослідження українською дослідницькою компанією Gradus Research було проведено на початку року.

Його тема була щоденна втома, а метою – з’ясувати, чи вистачає українцям часу на відновлення сил, чи будують вони плани на життя та які емоції відчувають останнім часом.

Зараз дивляться

Час для відпочинку та щоденна втома

Важливим чинником для нормального самопочуття  людини – є достатня кількість відпочинку.

Науково доведений факт: порушення сну та його нестача – це прямий шлях до стресів та тривожних станів. Згідно з дослідженням Gradus, майже половина (49%) опитаних респондентів нарікають на недостатність часу для відновлення своїх сил. Більш втомленими, згідно з опитуваннями, є жінки (55% проти 43% серед чоловіків) та люди, віком 25-34 (59%).

69% українців відчувають втому щодня або декілька разів на тиждень.

Скільки українців не планують своє майбутнє та що відчувають думаючи про нього Фото 1

Плани на життя

Планування у житті звісно не гарантує, що все відбудеться, але, за словами психологів, відсутність планів є знаком того, що життя або тече випадково, або розгортається за планом інших людей. Тому, планування є фактором того, що у людини – позитивний настрій і бажання бути відповідальним за своє життя.

За результатами Gradus, 44% опитаних українців звикли планувати своє життя, тоді як 40% – не роблять цього. При цьому 40% при плануванні розраховують на короткострокову перспективу (день, тиждень, місяць), несистематичне планування окремих речей здійснюють 31% опитаних, а планування глобальних речей в житті, не прив’язуючись до часу, – ще 20% респондентів.

Скільки українців не планують своє майбутнє та що відчувають думаючи про нього Фото 2

Коли українці думають про майбутнє, вони найчастіше відчувають: тривогу (32%), оптимізм (28%) та інтерес (25%).

А найпоширенішими емоціями, які відчували українці останнім часом стали: втома (40%), напруженість (30%) та надія (25%).

Скільки українців не планують своє майбутнє та що відчувають думаючи про нього Фото 3

Дослідження було проведене соціологічною компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 тис. жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіону. Період проведення поля: 29-30 січня 2021 року, розмір вибірки: 1 тис. респондентів.

Gradus Research – дослідницька компанія, що спеціалізується на соціологічних опитуваннях за допомогою спеціального мобільного додатку. Опитування проводяться з дотриманням стандартів соціології серед верифікованих респондентів панелі Gradus.

Дослідження, Опитування
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка