В Укрзалізниці знову технічний збій: що не працює і як можна придбати квитки

28 березня Укрзалізниця повідомила про новий технічний збій у своїх онлайн-сервісах. Наразі недоступна функція купівлі квитків.
Про це повідомили в Укрзалізниці.
Технічний збій в УЗ
Зараз доступ до сайту Укрзалізниці закритий. На сторінці повідомляється, що тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.
Придбати квиток на всі внутрішні, а також міжнародні поїзди з датами відправлення 26 і 27 березня можна в касах Укрзалізниці на вокзалах.
Для військовослужбовців квиток може оформити безпосередньо на борту начальник поїзда.
Мобільний застосунок Укрзалізниці також повідомляє про технічний збій.
Як купити квитки на поїзд
В Укрзалізниці пояснили, що зараз придбати квитки можна лише у касах на вокзалах.
– Якщо ви не можете завантажити квиток, придбаний онлайн, перевірте вашу електронну пошту, туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо і це не вдається, приходьте просто на посадку до поїзда, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправлення, – наголосили у в УЗ.
Якщо військовослужбовець купував квиток онлайн через сервіс Армія+ та не може завантажити цей квиток, то йому варто повідомити про це у коментарях на офіційній сторінці УЗ в Facebook.
23 березня Укрзалізниця повідомила про масштабний збій в ІТ-системі, через що не працював мобільний застосунок та онлайн-продаж квитків. Також стала недоступною функція замовлення додаткових послуг.
В компанії заявили, що система зазнала масованої таргетованої кібератаки.
Вранці 27 березня в Укрзалізниці повідомили про відновлення роботи сайту та застосунку після наймасштабнішої кібератаки.