Україна змушена шукати альтернативні способи для постачання палива, оскільки повномасштабна війна внаслідок російського вторгнення спричинила значний дефіцит нафти.

Блокада Росією портів через Чорне море перешкоджає імпорту палива до України з Азербайджану та Румунії. Білорусь, яка раніше була основним постачальником, не постачає паливо після повномасштабного вторгнення зі сторони РБ. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що Україна намагається отримати паливо з відусюди, де це можливо.

– Весь наш імпорт – з Європейського Союзу. Раніше ми використовували лише найближчі до України країни, порти у Польщі та Румунії. Зараз імпортуємо з Бельгії та Нідерландів, – наголосив Кубраков.

За даними іноземних видань, зараз щоденно на територію України в’їжджає до 230 бензовозів, а нові домовленості з Євросоюзом та Польщею спрямовані на спрощення митних та прикордонних вимог, які ускладнювали рух біля пунктів пропуску.

Зараз дивляться

У квітні авіаудари знищили великий нафтопереробний завод України в Кременчуці, на який припадало близько 40% загальних поставок бензину та дизельного палива. Російська армія знищила декілька складів пального на всій території України, щоб зменшити боєздатність українських захисників.

До початку повномасштабної війни Україна імпортувала через кордони з Польщею, Угорщиною, Словаччиною, Румунією лише 5% пального, повідомив заступник глави Офісу президента Ростислав Шурма. Зараз цей показник становить 100%. За його словами, Київ уже збільшив пропускну спроможність на кордонах з ЄС у десятки разів і хоче ще подвоїти цю потужність.

Читайте також
Кабмін відмовився від державного регулювання цін на паливо
що буде з цінами бензин у 2025

Джерело: Financial Times

Пов'язані теми:

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.