Робота в офісі не втрачає актуальності: які вакансії пропонують з графіком 5/2

Попри те, що в умовах воєнного стану роботодавці можуть і мають право збільшувати робочий день і навіть за рахунок вихідних днів, більшість роботодавців не виходять за рамки звичного графіку “5 робочих днів/2 вихідних”.
Більшість пропозицій роботи для так званих “білих комірців” саме з таким графіком. Насамперед це такі вакансії: топменеджемент, маркетинг, реклама, піар, юристи, адмінперсонал, HR, офісні адміністратори.
За даними сайту Work.ua, 75% вакансій пропонують саме такий графік роботи, тобто вибір є.
Наприклад, у рубриці “Реклама, маркетинг та піар” з таким графіком роботи є вакансії для: маркетолога, бренд-менеджера, контент-менеджера, SMM-менеджера.
У категорії “Адміністрація середньої ланки”: керівник відділу з продажу медичних виробів, завідувач хлібобулочного виробництва супермаркету, завідувач складу, старший методист в онлайн-школі.
У “Продажі та закупівлі” можна знайти наступні вакансії: менеджер з продажів, торговий представник, керівник із закупівель та експорту.
Найбільше вакансій із таким графіком у продажах-закупівлях, у сфері логістики, також чимало в рубриці “робочі спеціальності” й “виробництво”.
– Також це адміністрація і керівництво середньої ланки, тобто взагалі офісний персонал різного рівня, медицина й фармацевтика (є більше 3 тис. пропозицій), готельно-ресторанний бізнес (3,5 тис. вакансій) та IT-комп’ютери-інтернет (4 тис. вакансій), – каже співзасновник та СEO Work.ua Артур Міхно.
Після пандемії й повномасштабного вторгнення українські офіси поступово повертаються з режиму віддаленої роботи.
Деякі компанії поки що використовують саме цю статтю як можливість зекономити, але чимало офісів відкриваються, і пропозиції роботи в форматі офлайн робочого дня збільшуються протягом останніх кількох місяців, каже керівниця експертно-аналітичного центру grc.ua Руслана Березівська.
– Я розумію, що є кілька причин для цього. Деякі роботодавці мають сумніви, що працівники можуть повноцінно якісно виконувати свої завдання в онлайні, хоч більшість компаній все ж перейшла в онлайн у період пандемічної кризи, і психологи, і різні дослідження говорять про те, що якість і результативність роботи від онлайну не страждають. Друга причина – офіси стараються переїхати в реальні офіси, тому що там менше заважають і більше віддаються роботі, – каже Березівська.
