
Біля відділень Нової пошти почали працювати адміністратори, які на вулиці обслуговують клієнтів із оплаченими посилками.
Відтепер клієнти, які прийшли отримати завчасно оплачену посилку, можуть не заходити у відділення, адміністратор на вулиці сам підійде до них, проведе ідентифікацію та видасть посилку.
Також швидко оплатити посилку можна безпосередньо на вулиці за допомогою мобільного додатку Нової пошти.
– У зв’язку з посиленими карантинними заходами ми обмежуємо кількість клієнтів, які можуть перебувати всередині відділення і просимо їх чекати на вулиці.
У пікові години можуть створюватися черги, що, звичайно, не подобається нашим клієнтам. Для цього ми ввели посаду адміністратора, який видаватиме оплачені посилки клієнтам безпосередньо на вулиці, – говорить СЕО Нової пошти Олександр Бульба.
Нині обслуговують клієнтів на вулиці майже 500 адміністраторів відділень у всій Україні. Залежно від кількості клієнтів цю функцію виконують один або два співробітники.
Читайте: Нова пошта організувала безконтактну доставку кур’єром – як це працює
Обслуговування клієнтів на вулиці триває протягом усього робочого дня. В адміністраторів, як і у всіх інших співробітників, є засоби індивідуального захисту — маски, рукавички та антисептик.
Під час вибору відділень, в яких запроваджували посаду адміністратора, Нова пошта керувалася обігом відділення, кількістю працівників у відділенні, а також відсотком відправлень на видачу.
Раніше Факти ICTV писали, що Нова пошта запустила послугу доставки продуктів харчування спільно з інтернет-магазином Rozetka і великою мережею супермаркетів АТБ.